2 månader av ren kärlek!

Idag är det 2 månader för mig och älsklingen som vi bestämde oss för att bli ett par, efter en månads dejting med sprakande känslor =)
Älskar honom mer och mer för varje dag och tror vi kommer att få en riktigt fin framtid tillsammans <3
Allt har flytit på så bra och allt har funkat och allt känns bara så himla rätt, vi är rätt för varandra så är det bara =) <3
Älskar dig Jörgen Johansson!!!! *Kyss*

Så nu sitter jag med en kaffe och väntar på att han ska dyka upp, blir lite mat ute idag och fixa en hel del andra saker. Veckorna har vart fullspäckade med saker att göra och massa tankar.
4 dagar kvar till julafton med och har inte ens köpt klart alla julklappar!!!
Ekonomin är inte den bästa nu och en hel del rör runt som en enda gröt i min skalle, men det ska väl gå på nått vis.

Hur är livet annars då? Jo tack till mig själv förutom det ganska bra =) Har ju världens finaste barn också <3 Har så mkt jag är glad över att ha, mina barn, man, bonusdotter, familj, släckt och vänner, vore ingenting utan dem och det är dem som gör livet underbart <3

Min värk i armarna är rent ut sagt outhärdlig!!! Fy fan inatt var det drygare än någonsin, det gör så ont så tillslut känns det som hela armarna domnar bort, sen har jag några fula blåmärken på händerna och handflatorna som kommer och går lite som dom vill.
Ska bli jätte skönt att få kolla upp det och veta vad det är som spökar, för smärtan direkt från helvetet...usch...

Idag går barnen sista riktiga skoldagen, sen har dom halvdag i mon, sen är det jullov!!! Åh så skönt, vi ska också åka till Jörgen & Tuva i Rättvik imon och sova över där om allt går som det ska =)

Underbart med ledighet med barnen och vad jag vet nu så arbetar på torsdag 16-20, shit? det har jag inte tänkt på!!! Hinner jag det med tåg från rättvik på torsdag, suck, ja det vettefan, omplanering kanske....skit också, ja men sen jobbar jag iaf 27:e med 16-21 sen vet jag inge mer, har sagt att jag kan jobba både nyår och nyårsdagen med så vi får se hur det blir.

Nej ska ta och hinka i mig kaffet och lägga mig i badet nu en sväng, kramis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0