Bra dag!

Bra dag igår, gick bra i rätten och det blev ett avslut utan krångel eller tjaffs, 20 min tog de och 3 år har det dragits ut på det. Jag är iaf glad att det blev ett slut och att vi alla mår bra och är överens. Underbart <3

Efter det följde jag och älsklingen med min morfar ut och kollade på prestenter till mina barn och det blev saker som önskat sig =)
Jag och hjärtat käkade inne på kupolen med och kikade på lite fina saker =) <3

Sen var det hem och diska, städa, tvätta, fixa mat och bada & duscha barn, va helt slut på kvällen sen, klockan nio sov bägge =) Skönt =)

Så jag tog mig ett skumbad sen kom älsklingen och det blev massa myys =)

Idag gick jag och la mig efter jag lämnat barnen vid bussen, är så sjukt trött hela tiden, mamma ringde och kollade så jag kommit upp vid 11 men höll på att somna om hela tiden =)
Har käkat mat och tar en kopp kaffe nu och lyssnar på Black Raven <3 Ska straxs bege mig mot jobbet, kortpass 13.30-16.30 =) Skönt! Sen hämtade älskade barnen och kanske åka till mammsen och hälsa på lite <3

Älskar min familj mest av allt <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0