Det där vi tjejer drömmer om...

Idag blev det att vara hemma från jobbet, dåligt till och från med feber känslor och en extrem trötthet..
Myste med barnen innan vi knatade till bussen, det var verkligen isbana ute!!! Till och med Cindy Lou som går med oss till bussen gled fram på sina små tassar <3
Att dom inte kan sanda, var ju idiothalt!!!!
Sen sov jag när jag kom hem, sen kom bästa Jasmine hem till mig, drack kaffe, snackade massa, kikade på Mia & Klara sen lek, stoj och bus med barnen och mat <3 Kände hennes bebis sparka också! Så häftigt som en bubbla som stötte mot min hand <3 Åh vad mys det ska bli och se den lilla krabaten sen ;)
Sen var det bad & dusch för barnen, äta kvällsmat, tandborstning och saga.
Så myste jag ner mig i soffan och kikade "Bonde söker fru, bröllopet", herregud så fint!!!! Det där som varje tjej drömmer om, och grät gjorde jag med, dels för att det är så väldigt vackert med bröllop. Det är ju verkligen det största beviset på att man älskar varandra och vill dela resten av sina liv tillsammans <3 Men också för att tanken på den dagen jag står där själv, med min älskade Jörgen...alla våra nära & kära tillsammans och våra barn, allisammans samlade, går inte att beskriva dom känslorna jag känner för den mannen <3 Älskar honom såååååå <3
En och en annan tår kom, sen skickade Jörgen sms om att dom kikade också och att Tuva (hans dotter) sagt:
-Pappa, han är nästan lika gammal som dig...
Jörgen:- Vaddå? Tycker du det är dags att jag också gifter mig?
Tuva:- Ja med Josefin =) Åh sötnosen <3
Så fint sagt och jag blev allides rörd =)

Nu ska jag ta och slå en pling till min älskade innan sängdags.
Imon ska jag till läkaren =/
Sen ska Theodor dit med på em, till sin läkare, sen blir det pyntning hos mammsen och sen lussekatts bak hemma hos mig med barnen, Jörgen och Tuva <3 Längtar så efter att ha dem här igen <3

Ha en fin kväll alla!




Kommentarer
Postat av: Malin Eriksson

Hoppas du får ditt drömbröllop med din älskade Jörgen snart <3 Kram <3

2011-12-14 @ 22:17:29
Postat av: Josefin

Tack Malin =) <3

2011-12-15 @ 08:02:57
URL: http://rocknrollsweetheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0