Framtiden

Igår kom Jörgen och Tuva hit <3 Käkade mat, fick bli chickennuggets, sötsursås och jasminris =) Gott de!
Sen såg vi film och myste, tvättade och donade. När barnen somnat så tog vi och såg The Town, gud den är ju så bra och käkade varma mackor =) Och så ännu mer mys med hjärtat <3 Älskar att somna och vakna med honom <3
Pratade lite framtidsplaner också, blir så glad =) <3

Dom åkte 7 imorse, sen myste jag och barnen med frukost och kikade på julkalendern innan vi knata i väg i den fina snön till bussen =)

Jag sov sen när jag kom hem igen, gud så himla trött jag är hela tiden =(
Har ringt och fått en läkartid för mina smärtor i rygg och armar, blåa fläckar som blir på händerna, skakar och är konstant trött...skit jobbigt!

Sen var det bara att vika tvätten, göra sig i ordning, så kom barnen dom lekte i snön när dom kom hem sen skulle jag till Avesta och träffa min advokat så barnen va hos sin mormor så länge.
Ur svårt att hitta först advokatbyrån sen på hemvägen en mack haha, gudars skymning, blev iaf pizzamys när vi kom hem, var så hungrig att jag säkert kunnat äta en hel ko ;)

Nu sover barnen och jag har kikat lite tv. Ska upp super tidigt i mon, sen blir det ams lite senare, ska ju börja med nått som heter "Unga till arbete" fast jag igentligen inte hör till ungdom längre där, men är för att jag ska få praktik dom dagar jag inte har jobb.
Hur jag ska få ihop allt utan bil vet jag inte heller =( Och ska börja första månaden med nå  företags kurs eller vad dom pratade om i borlänge.

Mkt som snurrar i huvudet nu.

Ha det så bra alla!



Kommentarer
Postat av: Malin Eriksson

Önskar dig lycka till med allt.Kram <3

2011-12-07 @ 21:44:18
Postat av: Anonym

Tack detsamma Malin, kram!

2011-12-07 @ 23:03:41
URL: http://rocknrollsweetheart.blogg.se/
Postat av: Ewa Andersson

Du ska må bra enbart tycker jag och slippa dessa otaliga symptom och ont och allt..

kram

älskar dig..älskar dina barn,älskar allihopa..

du är så duktig..kämpar på

2011-12-08 @ 11:23:24
URL: http://mammatillfem.blogspot.com
Postat av: Josefin

Tack mammsen <3 Älskar dig med <3

2011-12-11 @ 15:54:48
URL: http://rocknrollsweetheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0