Honey Bop

Vart lugna puckar igår efter jobbet, Theodor skulle sova hos Oliver och My hos Lovisa, så det blev tv tittande för mig och en lång sov morgon idag =)
Har precis kommit ur duschen och är så arg på att min förlägning låstnar lite här och var, skit slingor!!!
Inväntar barnen nu, har poppat Wanda Jackson hela dagen, gud så bra hon är, vilken röst, den skulle man inte tacka nej till ;)
Saknar sommaren så otroligt mkt!!!!! Jag älskar december med pynt, snö och jul men efter den månaden är inte vintern nå rolig längre, så då får gärna våren komma med stormsteg!!
Slänger in några bilder från CCW 2011.

Nej nu ska jag ta och damma lite innan barnen kommer, dom vill sätta upp tomtar och julgran i morgon <3 Så så får det bli =) Ikväll kommer min älskade karl också <3 Underbart!

Och imon blir det Falun, mindre skoj men men, det lär göras efter som nuläget inte håller som det är.

Kram alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0