Lussekatter!

Igår var jag till läkaren som sagt och min gulliga mamma följde med in som stöd <3
Först skulle jag iaf få en remiss till rematologen pga av mina smärtor och att man kan få reumatiska sjukdommar i samband med Crohns.
Men när han fick se hur jag skakade i händerna och när han frågade om jag var glömsk och fick stickningar i händerna så blev det remiss till neurologen, heter de så? Skönt att det händer nått och att dom ska göra hjärnröntgen och se om och vad det är med nervsystemet.
Sen hem och fika hos mammsen och vidare hem och diska och ta i mot barnen när dom kom, sen kom Jörgen & Tuva och vi åkte vidare i väg till blge och Theodors läkarbesök.

Efter det blev det hem till mamma en sväng igen, barnen ville hjälpa henne och klä granen och det gjorde dom =) Så fint! Sen blev det pizza där, mumsigt!

Hem och sätta igång med lussekattsbak, herregud så vi skrattade, jag och Jörgen är som två fnissiga 14 åringar tillsammans, haha, men man måste ju ha det roligt i en relation med <3
Så blev det kvällsmat, tandborstning och saga för barnen sen och mys med Jörgen sen <3

Älskar han så och känner mig så trygg med honom <3

Har för ett tag sen varit i väg med barnen till bussen, Jörgen åkte tidigare för att lämna Tuva i skolan i Rättvik, men sen kommer han tillbaka igen och då blir det blge en sväng och hämta hans soffa, fixa mitt hår och lite andra grejer =)

Tar en kaffe & diskar så länge.

Ha en trevlig dag alla!



Kommentarer
Postat av: Heather Lundquist

Tanker pa dig och onskar du hade ingen ont. Manga kramar och boner skickar jag upp <3



Kramis.

2011-12-18 @ 21:28:53
URL: http://husmor-i-usa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0