Mina drömmar

Idag började dagen med uppstigning kvart över fem =) Fick väckning och det var skönt att komma upp i tid, allt gick i lugn och ro i morse och väckte barnen sen och kokade gröt så myste vi med frukost till barnkanalen med tända ljus också <3 Och såg julkalendern tillsammans innan vi knatade i väg till bussen, brrr så kallt det är ute.
Sen hem och plocka, diska, duscha och greja innan jag skulle iväg till arbetsförmedlingen.
Va ett positivt möte! I januari börjar jag på "Unga till arbete" med praktik och grejer sen efter det ska jag gå en starta eget kurs!!! =) Wiiie va kul att dom var positiva och tyckte de var bra att jag ville gå och hade en plan även om jag skulle så starta eget om 10 år, vilket nu inte är min plan men att jag har ingen brådska på mig och jag kommer få stöd, hjälp och massa information! Känns toppen bra.
Kommer jobba när jag har jobb, jobb går ju före praktiker och utbildning, gud vad jag skulle vilja ha ett fast jobb, slippa detta timvikarie att man inte vet när man ska jobba och inte kan planera någonting.
Senare när jag hämtade barnen iaf så blev det fika hos mamma med min mormor & morfar och barnen <3 Mysigt, sen lagade mamma sin goda korv och bön soppa...mums så gött det var, åt 2 skit stora skålar =)

Nu är vi hemma, barnen har käkat kvällsmål och ska duscha och bada, sen blir det saga och natti. Känns som jag kommer somna tidigt ikväll, är fruktansvärt trött!!

Har iaf fått 4 pass jobb nu, skönt!

Ha det så bra alla!



Kommentarer
Postat av: Malin Eriksson

Så underbart att arbetsförmedlingen är så positiva!Mysigt med tända ljus på morgonen.Låter gott med korv och bön soppa.Kram <3

2011-12-08 @ 19:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0