Nyår!

Nyårsafton idag, har haft nackspärr sen igår och är ganska handikappad, var mer igår.
Jörgen gick upp med barnen och fixade frukost så jag fick ligga och sussa till halv tolv! =) Underbar han är <3
Sånt som man uppskattar.
Sen skulle han jobba och jag duschade, Theodor & My åkte iväg med sin mormor och köpte smällare och raketer och jag var hemma med Tuva och fixade middagen =) Knyten som består av smördeg, fläskfile, vitlök, ost och svampstuvning och till det blev det hasselbakspotatis och rödvinsås =) Mumsigt!!
Nu ska jag snart ta och diska sen blir det mys i soffan med alla barnen och massa godis =)
Ikväll kommer hjärtat hem igen och vi ska skjuta raketer och släppa upp sånna där vita ballonger med ljus i.

Tror detta år blir ett bra år, mkt som kommer att hända i vår närmaste framtid och jag ser så i fram i mot det.

Så Gott nytt år på er alla!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0