Pain!

Igår jobbade ju jag till 21.30 sen åkte bara My med hem för Theodor ville sova hos sin momor, så My fick somna i min säng, det tycker hon är så spec haha =)
Jag diskade och grejade lite och pratade med älsklingen i telefon, sen gick jag och sov vid 23.30, somnade bums och så sov vi bägge till 9 på morgonen, gud så skönt!
Sen upp och fixa i ordnning tvätten och slänga i de första maskinerna.
Sen tog jag och My och tände ljusen, 4:e advent idag <3 Och myste med frukost till barnkanalen.
Duschade, lekt en massa, affär, kollat på kort och gammla dagispärmar med henne och busat, så bara mor och dotter dag <3 Sen fixa käk, fick bli fisk, dillsås och potatis idag, det är gott de!
Sonen kom hem och vi myste en stund, sen ut 1 timme på prommis, barnen åkte skidor och jag gick, riktigt skönt och fint med all snön som kommit idag med =)
Sen hem och fixa lite burgare och mysa till bolibompa innan de vart dags att göra sig klara inför kvällen.

Har sån smärta i mina armar och händer så det är olidligt! Och några blåa fläckar, sånna som dykt upp förut med, och en xtrem trötthet och feberkänsla i kroppen, känner mig inte riktigt kry =(

Så nu blir det att bädda rent i sängen, plocka undan lite, ringa mamma, ringa älsklingen sen göra sig klar för bädden.

Imon har My tomteparad på skolan <3 Så blir dit och kika tidigt i mon <3

Kram alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0