Röj i Enviken

Dags att skriva lite igen nudå, passa på mest barnen sover =)
Har jobbat mkt kvällar i veckan så har inte haft nån lust att sätta mig och skriva när jag kommit hem de har vart fullt upp med annat.
I torsdags ryckte jag in 2 timmar på jobbet under ett möte mellan 10-12 skönt ;) Sen kom älsklingen och hämtade mig och vi drog och käkade thaibuffe, nam nam, satt fint i kistan det ;)
Handlade lite efter det och hämtade ut paket, Jamsine kom på en kaffe också <3 Saknar våra kaffestunder, sen färgade hon mitt hår, svart som natten ;) Och efter det for jag till borlänge för att sätta i hårförlägningen vilket tog ett par timmar =) Men fint blev det!

Fredag städade jag hela dagen och tvättade, barnen åkte till sin farmor i uppsala, så somnade jag helt utmattad och sov 9 ½ timmar ;) skööönt!

Lördagen tog jag det lugnt hela morgonen sen så blev jag upphämtad av Per Björktorp på em och vi förfestade med massa goa människor hos han innan vi drog till Enviken på rockabilly, va riktigt skoj! Och träffade många goa vänner, lite tråkigheter på slutet av kvällen bara =(

Söndag idag och jag har bara latat mig idag och kollat på film "Mia & Klara" köpte ju säsong 1 & 2 av Theodor när han sålde jultidiningar =) Jörgen och Tuva va hit nån timme idag också och käkade med mig =) <3

Barnen är hemkommna igen och ligger i sina sängar, får se när dom somnar, dom hade sovit i bilen med.
Ska ta en dusch snart iaf och tvätta detta långa hår =) Sen kommer älsklingen efter han slutat jobbet med.

Imon ska jag till ams och sen till Mikaela och sätta i en slinga som låsnat sen ska hon klippa 50 tals lugg på mig =) Fint!

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0