Sammanfattning

Här har det hänt grejer må ni tro ;)
Hehe Julen var iaf underbar med barnen, familj, släkt och vänner och mannen och hans dotter <3
Var bara mys och barnen var så nöjda med sina klappar <3 Jag fick fina presenter av min kärlek också, massa oljor för bad, massage osv, en tjock bok om marilyn monroe och en verktygslåda haha ;)
På juldagen åkte mina älskade barn till sin farmor i Uppsala så vi har haft lite egen tid jag och älsklingen.
Den 28/12 så förlovade vi oss!! =) Har fått helt klart den vackraste ringen och den vackraste mannen ;) Lägger in kort på ringarna men dom ser mkt bättre ut i vanliga fall, är iaf halva 18 karats guld och halva med mönstrat vitt guld <3 Älskar den mannen så <3

Igår var vi till min morbrors 50 års fest som också ska vara idag, va super trevligt, bra musiker, god mat, underbara människor och fint sällskap, idag blir det inget för mig iaf eftersom barnen kommer hem idag <3 Men ska iaf dit med dem och se genrepet av Nomas och Sator nu på eftermiddagen så det ska bli skoj att få träffa dem iaf =)

Nu ska jag ta och rengöra badrummet och duscha så sånt tråk är klart sen!

Kram alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0