Body Art

Har haft Tuva och Jörgen här hela helgen, gud så mysigt! Älskar den mannen så jag kan inte ens finna ord för det, saknar han varje sekund han inte är nära mig <3
Så riktig kärlek ska kännas antar jag =)

I fredags fyllde han år, hade gjort en tattoo på halsen med hans namn i ;) Som present sen köpte jag en prydnadstavla med texten "Jag är den första dagen på resten av ditt liv" och en hjärttavla som man även kan ha som ram som det stod "Du & Jag" på =) Så fint så och det var uppskattat <3
Sen käkade vi och bakade tårta och tog en fika med mamma och Kjell.

Lördag så var det massa mys & lek hemma, Tuva & Jörgen åkte hem till Rättvik några timmar efter som hon skulle på kalas, sen skulle Theodor på discokalas när dom kom igen och vi andra åkte och handlade massa gott till lördagsmyset.

När barnen lagt sig sen så gjorde jag mysigt i badrummet med skumbad, kall folköl och tända ljus <3 Så mys.

Söndagen var det pepparkaksbak för hela slanten, sen mat och sen åkte Jörgen och repa och jag var hemma med barnen.

Idag är det måndag och imorse 07 åkte dom hem =( Sakna!!!!
My kräktes galla precis innan vi skulle gå till bussen så hon har vart hemma med mig idag, snuttan.. men vart inge mer och hon har ätit och vart jätte pigg idag, så blir lekis för henne imon.
Då ska även jag jobba 13-21.

Har annars bara plockat och röjt barnens rum, dammsugit och bäddat rent i sängar, nyss ätit så nu väntar disken sen läxa med Theodor och bada & duscha barnen.

Har beställt hem nya spiraler och ikonpluggar till öronen, nu blir det att töja från 10-14 mm men sen ska jag inte göra större ;)

Slänger in en bild på tattoon även om det inte syns så bra =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0