Dagarna går

Och snart är höstlovet över, sista dagen idag.
Så vi ska köpa pizza och ha en myssöndag idag ;)

Ifredags så kom min älskling och hans dotter hit <3 Så mysigt! Gud det finns inte ord för hur mkt jag älskar den mannen, jag vill dela mitt liv med honom och våra barn <3
Dom åkte på lördagen igen för att han skulle jobba =( Men så kom barnens farmor hit då och sov över och umgicks med barnen.
Åkte till brorsans grav och tände ljus, det är så fint på alla helgona på kyrkogårdarna, som en stor stjärnhimel som mamma sa fast av ljus <3
Sen följde jag hem till brorsan och vi drog senare på fest hos Fendinge. Sen vart det krogen, och herregud det är inte min grej haha, men vi hade rätt skoj ändå =) Jobbigt med sliskliga turkar bara men men.

Nu ska jag fortsätta tvätta, mysa med barnen och käka =)

Tjo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0