Det är inte roligt längre...

Har legat vaken i natt och haft sån smärta i ryggen men framförallt i högerarmen, somnat och vaknat om vart annat genom natten, och vaknade i morse med en sån stelhet och smärta i nacken, sitter kvar än.
Det är en fruktansvärd jobbig smärta och jag fryser och är trött =( Känner mig som jag antar att en tant i 80-90 års åldern gör och det är inte roligt...
En sån smärta som får mig att gråta och jag känner mig så orörlig och stel. Vill helst inte käka alvedon för att jag äter så mkt alvedon dom gånger huvudvärken sätter in så det räcker och blir över, men som idag är det omöjligt att låta bli.
Någon som vet en bra kiropraktor? Kikade lite på nätet om priser och så, det är runt 500 kr och få en sån undersökning, pengar man inte har...men kanske är värt det i längden, för jag står inte ut!

Sitter med en kaffe och väntar på att åka ner till Theodors skola, tänkte vara med han idag fram tills han slutar <3
Han vet inget så han blir nog super glad =) Vågade inte lova nått i morse eftersom jag mår som jag gör, men orkar inte heller vara hemma och bara sitta och ha ont och sova.
Jag brukar vara med barnen en gång per termin så ska kanske vara med My på tors eller nästa vecka <3
Ska bli super skoj iaf, älskar mina barn över allt annat! <3
Och min Jörgen & Tuva, min älskade familj, gud vad lyckligt lottad jag är som har dem alla <3

Uppdaterar senare, kram därute!

En kram och lyckönskningar till världens bästa Jasmine idag med <3



Kommentarer
Postat av: Malin Eriksson

Lider med dig :( Vet hur ont sånt här gör....jag har funderat på att gå till en kiropraktiker,men har inte haft råd.Hoppas du blir bättre snart.Kram <3<3

2011-11-08 @ 09:07:55
Postat av: Josefin

Tack Malin, lider med dig med, så jobbigt att känna smärta dagligen och nästan inget hjälper.

Kram <3

2011-11-08 @ 09:17:39
URL: http://rocknrollsweetheart.blogg.se/
Postat av: Heather

Jag alskar min kiropraktor, o det ar helt klart vart det Josefin! Min kostar runt 198;- per besok. Otroligt att i Sverige med social sjukvarden, att en besok till kiropraktorn kostar 500;-!!! Herregu'...

2011-11-12 @ 14:38:04
URL: http://husmor-i-usa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0