Det vackraste

Haft underbara dagar med min älskling, dock lite sömnbrist men är grymt lycklig ändå.
Han är den jag vill spendera livet med <3

Jag frågade han för några veckor sen vad han skulle säga om jag tatuerade in hans namn då fick jag till svar att han skulle då aldrig göra en sån grej =) Haha men igår fick jag mig den vackraste överasskningen jag nån gång fått, han hade tatuerat en lilja med mitt namn i under vänster bröst.
Jag vart chockad men det var ju så vackert, kärleksfullt och jätte stort!
Min älskling <3 Jag hoppas vi får ett långt liv tillsammans.

Idag sov jag lite mest barnen var i skolan sen är My med Lovisa hem och kommer hem vid sex, Theodor hade Axel med sig hem i några timmar.
Gud så vi tokat oss och skrattat haha!

Ska ta och dela en pizza med Theodor idag tror jag, är grymt sugen!!! =)

Älsklingen åkte hem tidigt i morse eftersom han skulle jobba, imon kommer han och Tuva igen och stannar över helgen <3 Underbart!

2 av barnen ska på kalas på lördagen sen på söndagen blir det baka lussekatter! =)

Har julgardiner och ljusstakar uppe nu, så fint och mysigt.

Fredag fyller Jörgen 41 år så han skulle fixa lite smörgåstårta, på söndag fyller bästa Jasmine år =) <3

Nu läxläsning med sonen, kram alla, slänger in bild på tattoon =)




Kommentarer
Postat av: Heather L

Jag trodde du hade fatt den tattoo inte han.. haha.. hoppas som Micke Persbrandt, att han inte angrar sig att han har en tattoo med en tjej's namn pa ;) Micke har ju hans forsta fru's namn pa brostkorgen... ;) o nu nar han ar singel, sa ar det lite... ja.. vet inte. Jag ar gift med Magnus, o alskar honom supermkt, men vet ej om jag skulle gora ett helt namn, jag kanske skulle gora initialerna... ;) Lite lattare att mala over sedan...om ngt hande...



Kramisar!!!

2011-11-24 @ 18:38:37
URL: http://husmor-i-usa.blogspot.com
Postat av: Josefin

Hehe jo visst är det en stor grej, jag har gjort hans namn med Jörgens alltså ;) Men vi älskar varandra så mkt och känner att det är rätt =) Kram

2011-11-26 @ 14:17:31
URL: http://rocknrollsweetheart.blogg.se/
Postat av: Heather L

Visst blir det latt att ta bort sen med laser eller mala over om det blir nagot strul ;) Jag tror jag skulle nog gora det men jag har andra tattoo planer och vill inte ha manga, bara kanske 2 till som jag kan gomma lite under tshirts eller nagot om jag behover :))



Fina tattoos iaf ni har skaffat. Kram.

2011-11-26 @ 22:06:38
URL: http://husmor-i-usa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0