Hearts of gold

Vart precis klar med städningen och ska hinka i mig en kopp kaffe, skynda mig in i duschen och skynda mig vidare mot jobbet. Är ju iaf en skön tid att jobba =) 16-20 ;) Och så är Jörgen här när vi kommer hem ikväll, kan ju inte bli bättre =D
Sitter och lyssnar på Black Raven-Mound of Clay, grymt bra låt <3
Är fortfarande lika extremt sugen på tatuering det kryper i kroppen!!!!

Idag ska iaf Jasmine klicka hem lite hårförlägning så jag får ju nån förändring iaf =) Sätter in en bild på mig när vi hade gjort de i januari 11, och en bild på det fina guldhalsbandet jag fick av mitt hjärta i helgen <3 Vi har ju nämligen vart ett par 1 mån =) Igentligen har vi hållt ihop i 2 månader men vi bestämde att vi skulle kalla oss för pojk & flickvän den 20 oktober så det är vår dag =) <3

Ha en fin dag trots grått väder och dimma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0