INK ME!

Fy fan vad jag skulle vilja ha massa, massa mer färg på kroppen, den skriker efter de!
Synd de ska kosta så förbannat men men...får önska mig presentkort kanske =)

Har haft en toppen helg med barnen, Tuva, Jörgen.
Vi var på bio på lördagen och såg smurfarna =) Mkt uppskattat var det och super mysigt, sen har det vart massa mys och Jörgen har fått träffa de flesta i släkten på mammas sida under söndagens släkt fika ;) Så nu var det avklarat =) haha.

Idag har jag pysslat med tvätt, dammning, (ska ta badrumsstädning snart), tvättat alla gardiner, satt upp ljusstakar, pysslat massa med barnen, läxor, söka jobb och en massa annat, hunnit med lite kaffe med Jasmine med ;)

Klockan går är inte de minsta sugen på att börja gno badrummet men är väl så illa tvungen....sen ska jag slå mig ner i soffan med en macka!

Imon består dagen av städning och jobb, sen kommer älsklings gubben hit på kvällen <3

Ha det alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0