Jobba

Jobbade mellan 14-21 idag, barnen var hos mammsen, så slapp dom lite fritids iaf =) Skönt med höstlov nu!
Var rätt lungt på jobbet idag tyckte jag och allt flöt på så bra, sen blev det goood tårta där med och annat gött ;) mums!
Fick schema för hela november igen nu =) Känns bra att veta, kanske dom har förstått att jag vart där i 5 år nu, tycker det börjar bli dags för en anställning snart! =)

Sen var det iaf hem och läsa saga och lägga älskade barnen, Theodor hade så ont i magen =( Vill inte att mina barn ska ha ont eller vara ledsna =( Man vill bara ta bort det från dem.
Det gick iaf över när han låg på magen och jag hoppas det håller sig borta nu, annars får nån läkare kika på honom, magen ska man ta på allvar!

Sen zappade jag lite tv när barnen somnat, pratade med John en sväng, har ju lovat att vi ska försöka ses när han ändå är i sverige så jag får vällan försöka klämma in det nåndag. Har så mkt som ska göras så vet knappt vart jag ska börja =/
Duschat nu och klockan är straxs 24, är så trött, men lär fixa med lite sopning på golvet, lite arbetssökande och annat innan jag får sova.
När jag stod och tvättade mina pluggar till öronen så vart jag sugen på att töja mer, 12 eller 14 kanske, undrar dock om pluggarna sitter lika stadigt ändå, många säger att ikonpluggar och plast lätt hoppar ur öronen och sitter dåligt, mina har då aldrig gjort det och sitter hur bra som helst, men har dom ju aldrig i när jag duschar eller badar.
Det är ett måste att tvätta pluggar och öronsnibbarna minst varannan dag, annars blir det lätt super äckligt!

Jaja, nog om de, säger God Natt då gott folk =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0