Jultidningar

Idag började väl dagen så där, haft migrän mindre skoj så jag har sovit en del efter jag vinkat av barnen vid bussen i morse.
Min crohns har spökat med och har vart tokdålig i magen, så inge jobb blev de för mig =( Men som "tur" var det bara en kort dag jag missade idag på 3 timmar.
Hoppas på att magen håller sig bra nu, imon ska jag jobba 9.30-16.30 så det är lite mer timmar som man går miste om annars =/ Och alla timmar man får är behövliga nu!

Så har vi handlat, vart ner hos mamma och hälsat på, käkat saltsill, potatis och löksås där...mums så gott! =)
My har lekt med Lovisa också =)

Så tog jag tag i det där med jultidningarna tillsammans med mamma, var iaf ganska lätt när man gjorde beställningen över internet, skönt att ha det gjort nu, bara att vänta, dela ut och håva in pengarna sen då =)
Theodor valde premierna fingerboards, en sprötlampa och en cd spelare =)
Så får han väl en slant också när man betalat in vad alla ska betala.

Ska straxs möta Theodor som är hos Tim, är döööökallt ute nu, längtar mig bort till varma breddgrader, nått år ska jag befinna mig utomlands iaf under januari, februari så vi slipper den långa vintern ;)
December är ju iaf en mysig månad att vara hemma i Sverige i.
Sen blir det att mysa ner sig i soffan med lite kvällsfika med barnen och se på Kär & Galen =)

Tjo!



Kommentarer
Postat av: Malin Eriksson

Lider med dig....att ha en sån sjukdom är ett helvete.Kramar om <3

2011-11-16 @ 07:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0