Lite av en mor och son dag

Som sagt var jag med sonen i skolan idag =) Möttes av en stor kram och ett stort leende av honom när jag kom <3 Älskade unge <3
Va jätte roligt att vara med och se hur duktig han var =) Så träffade jag My också på rasterna och fick krama om henne <3
My skulle med Lovisa hem idag så Theodor och jag har haft egen tid, skrattat & myst, läst läxan i lugn och ro och lagat mat tillsammans =) Men sen skulle ha hem till Tim.
Inväntar tösen nu som borde komma snart.

Bokat klipptid till Theodor då han själv kom och sa att nu vill jag klippa mig, va väl för drygt att spara ut det kanske hehe.

Ätit och diskat, är så tyst här hemma så jag nästan somnar ;)

Imon blir det sjukgymnastiken och provtagning om det ordnar sig med sjuss då.

Slänger in 2 egobilder från helgen ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0