Love

Idag har jag jobbat, fick åka med Sara ner imorse, snällt de ;) Satan i gatan va kallt det var när jag vinkade av barnen vid bussen och vitt av frost överallt, jobbade 9.30-16.30 sen hämta barn och hem och göra mat.
Blev kycklingnuggets, ris och currysås idag och barnen åt jätte bra! Så skönt =)
Jag åt massa sambal ojlek till eller hur det nu stavas, skitstark men skitgott! Blev nog lite sår på tungan efter det ;) haha.
Diskade och tog sen en varm dusch medans barnen kikade på bolibompa <3
Sen blev det mys i soffan med kvällsmål och bonde söker fru och herregud så söta kommentarer barnen kommer med och dom märker verkligen att jag är kär och ler hela tiden spec när jag också ser kärlek på tv så blir jag glad och nästan tårögd =) Då frågar dom varför jag flinar och så fnittrar dom hehe.
Barnen tyckte jag skulle vara med i Ensam mamma söker, då sa jag att jag hade ju redan min Jörgen men då sa My:
- Ja men va med så kan Jörgen söka, men du får bara pussas med Jörgen mamma, ingen annan, haha sötnosar <3
Sen tyckte dom jag skulle vara med i bonde söker fru och dels så sa jag samma igen och att jag inte söker nån fru ;) haha. Men My tyckte då att Jörgen skulle söka han kunde ju låtsas att han var bonde och så skulle jag söka till honom ;) <3 hahaha.

Barnen ligger och jag har tatt några alvedon, fy helvete vad jag har ont =( Sov super dåligt inatt och kände bara av massa av värken i höger armen, hela dagen på jobbet har jag haft sjukt ont i den, väl hemma ännu mer och i rygg och nacke, sen började vänsterarmen värka med, nu börjar det bli jobbigt på riktigt!
Ett tag var det iaf lugnt så länge jag jobbade eller höll på med något även om smärtan kom sen efter ett arbetspass och att jag kunde gå gråtandes från jobbet eller om nätterna, men nu idag har det vart heeeela tiden och käkar en massa alvedon för att jag står inte ut, och huvudvärk och en crohns som spökar som sjutton med magen nu. Jävla skit drygt är vad det är, jag kan ta massa smärta men att dagligen har det tär på en nått fruktansvärt.
En arbetskamrat gav mig nret till en bra kiropraktor i hda men får se, det är höga kostnader, pengarna finns ej..

Nu är jag ledig tors, fre, lör, sön, mån! Skönt, får se om man blir utringd nå men imon ska jag iaf vara med My i skolan <3 My ska också ha nån konsert med skolan imon så hon har bestämt massa fint hon ska ha på sig imorgon =) Sen efter det ska Theodor klippa sig, vilket han själv valt =) Kommer bli så fint så <3
Blir en bra dag, sen närmar sig helgen och helgen blir fylld av massa massa kärlek med mina fina familj, alla 5 samlade ;) <3

Sist men inte minst, tack Micaela Högman för att du fixade till min blogg! Det var då den snyggaste och mest passande mig av alla gratisdesigner =) Tusen tack!

Kram alla!




Kommentarer
Postat av: Heather L

Fin blogg, men lite stavfel pa engelska, eller ar det sa det ska bli? Vet ej men jag sag nagra stavfel... tankte det kanske var sangtext eller nagot?



Krya pa dig och jag varmt rekommenderar en kiropraktor, speciellt nar ni har social sjukvard i Sverige. Har kostar det $25/gang om man har sjukvardforsakring... typ 200kr tror jag...

2011-11-17 @ 20:53:31
URL: http://husmor-i-usa.blogspot.com
Postat av: Josefin

Nej de ska va så, är väl slangord kanske, detta var en färdig design med text o bilder.

500 kostar de här =(

2011-11-18 @ 12:55:36
URL: http://rocknrollsweetheart.blogg.se/
Postat av: Heather L

Okej... fattas lite i engelskan men det gor inget egentligen ;)



500:- wow... ja jag gar inte sa ofta, men har fatt gora det under veckan 2-3ggr pga ryggskottet.

2011-11-21 @ 23:18:05
URL: http://husmor-i-usa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0