Punk för hela slanten

Tänkte sammanfatta lite nu igen då ;)

Har haft så fullt upp så man hinner inte med nån blogg..men onsdags natt så vart sonen dålig =( Så jag var hemma med sjuka barn på torsdagen, skulle vart med My i skolan då igentligen men får ta det denna vecka istället.
Han mådde iaf bättre på torsdagen och kräktes bara 1 gång på natten.

Så torsdagen var ganska lugn för oss, inte så många knop.
Tog iaf och städade lägenheten, dels för allt jävla skräp som blir sen bra att städa bort sjukbasiluskerna ;)
Fredagen var barnen tillbaka i skolan igen, jag jobbade några timmar, mellan 12.30-16.30, sen var det mys med barnen, handling, matlagning, fredagsmys sen kom älsklingen efter han hade spelat i falun, så det vart myspys i soffan med han <3
Lördagen startade lugnt, mysfrukost och sen gick Jörgen och Theodor ut och skruvade lite cykel, My åkte till Lovisa sen sov barnen hos sin mormor och vi spenderade kvällen i avesta på punkfesten! Va riktigt grymt, skit surt bara att jag missade Jörgens spelning =( Men det blir fler ggr.
Kikade iaf på de andra banden, asta kask, the dräpez (hette dom så? ) mimikry, men dia psalma blev de inte av att vi såg, hade de så skoj ändå ;) träffade massa skoj folk och hade en super kul kväll med älsklingen <3
Ni får ursäkta mina skitdåliga mobilbilder, min mobil är numera helt kass på alla plan.
Söndagen var lugn, bara mys!
Sov dåligt under natten, upp och jobba måndag morgon, vaknade vid 4 så jag var allmänt grötig i huvudet på jobbet.
Men så hämtade hjärtat mig när jag slutat så hade han fixat lasange <3 Så underbar han är, bara en sån sak är fruktansvärt uppskattat när man varit ensamstående så länge och jag vet inte om nån kille nånsin lagat mat åt mig? haha. Super tack iaf <3
Sen åkte han hem för att jobba så får se när vi ses igen, till helgen kanske =)

Badat och duschat snuttungarna för ett tag sen, sett ensam mamma söker, ska söka lite jobb nu, barnen va trötta som gick upp 5.45 i morse, så hoppas dom får sova sött nu =) Jag jobbar em imon, skönt de =)

Ha en fin kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0