Städdag

Vi sov till halv nio i morse, så skönt med höstlov!
Började dagen med mys med barnen och frukost till barnkanalen <3
Sen började jag röja upp överallt, tog en timme bara i My´s rum =/ Sen damma, diska, barnen åkte ner till mamma en sväng så fick jag städa i fred och barnen leka.
Fortsatte med all världens tvätt, dammsög, skurade golven, bäddade rent i alla 3 sängar,  gjorde rent badrummet, käkade. Hade också John på en snabbkaffe mitt upp i allt.
Sen kom barnen hem då tog vi och käkade tillsammans, sen badade & duschade dom och så var det bonde söker fru =)
Så skönt sen när man är klar med allt, var verkligen behövligt med städningen, då menar jag VERKLIGEN!

Barnen sover sen nån timme tillbaka, jag har pysslat med lite jobbsökande och käkat gammalt godis =/
Har verkligen ätit massor idag och är döhungrig men inte så konstigt kanske om man hållt på hela dagen och endast setat 5 min här och där =)

Saknar min andra hälft <3 Mannen i mitt liv <3 På fredag kommer dom och sover över, då ska jag mysa massor med honom.

Imon är det arbetsförnedringen som gäller, sen jobb 14-21.

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0