En helg fylld av kärlek

Oj vilken toppen helg vi haft, vet knappt vart jag ska börja =)
Fredagen var det iaf städning som gällde, sen kom ju Tuva och Jörgen på kvällen så barnen fick leka en stund innan det var läggdags och jag och hjärtat myste ner oss i soffan <3
Lördag, in till kupolen och fixa grejer till kalaset, halloweendräkter, fiskedammsgrejer och lite det ena och det andra som fattades i mitt hem ;)
Sen var det tacos hos mamma sen hem och ha barnkalas, barnen hade det super skoj och vi med, och så duktig Jörgen är med barnen, beundrar han <3
Söndag tog vi det lungt på morgonen, barnen lekte, Jörgen röjde mitt förråd, barnen gick ut och spöka och så gjorde vi lite pärlarmband.
Sen lunch innan vi drog till aqua nova och badade och stojade, vi hade det super skoj.
Barnen går så bra ihop och jag har myst till tusen med min karl, så härligt att ha dem här och att barnen tycker så mkt om honom ger mig så mkt värme i hjärtat <3

Är evigt tacksam att dom kommit in i våra liv och jag hoppas på en lång fin framtid tillsammans för oss alla fem <3

Måndag idag och dom åkte hem på förmiddagen, va jobbigt =( Så har jag vart på sjukgymnastik, barnen har lekt med kompisar, har hunnit med kaffe med Jasmine, röjt lite här hemma, ser ut som 7 svåra år här haha, vart hos mamma <3 Sett ensam mamma söker =) Lekt med barnen, sökt arbeten och lite så =)
My satt och frisera mig i håret idag och så sa jag hur mkt jag älskade dem och hur mkt dom betydde för mig och att mitt hjärta skulle gå sönder om jag var utan dem, då sa My: - Jag älskar dig mer än godis mamma och så kramade hon om mig. Guuuud så sånt värmer i mammahjärtat! <3 Dom är min luft jag andas.
Så pratade vi lite om kärleken på deras nivå =) Dom fnissar mkt när jag o Jörgen pussas och bara dom ser nån på Tv som pussas ;) haha.
My friserade mig i håret som jag skulle se ut på mitt och Jörgens bröllop sa hon =) haha sötgumman ;)

Nu ska jag ta och fixa med lite papper innan sängen.

Tack mina 4 hjärtan för denna underbara helg! Älskar er så! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0