Hjärtesorg...

I helgen ska min Opel säljas, blir ledsen bara jag tänker på det =( Och för mindre pengar än vad den är värld....men jag hoppas han som köper den ska ta hand om den och va rädd om den, det är min kärlek det där =( <3 *gråter*
Varken jag eller min bror är sugna på att sälja den, men jag behöver pengarna för att kunna ha nått att åka i under vintern, sen får jag intala mig att det är rätt för att slippa bekymmra mig över att den läcker in så mkt vatten och att det inte är någon familjebil.
Men min önskan hade varit att man hade råd att ha en vinterbil och Opeln som sommarbil och få laga den i vår sen ut och brumma igen.
Det var den bästa bil jag haft iaf och kommer aldrig glömma den <3 Får hoppas man kan skaffa sig en jänkare nångång i framtiden som plåster på såren.
Nej nu vet jag inte vad jag ska säga mer, blir bara ledsen...

Annars står denna dagen för städning och tvättning, har betalat räkningarna med, mer än nånsin, vart inte mkt pengar över =( Och regnar gör det med...usch vilken jobbig dag detta var...

Men i morgon kommer min älskling och hans dotter och vi har hela helgen tillsammans bokat med massa skoj. Känns bra! Längtar <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0