Inför helgen

Igår var en riktig pissdag rent ut sagt, grät många tårar den dagen...av både 1,2 och 3 anledningar.
Men nu är en ny dag, helg och en veckas höstlov med barnen framför oss, gud så skönt, enda dagen jag vet att jag jobbar är tisdagen. Annars får vi se.

Efter jag vinkat av barnen vid bussen i morse så gick jag hem och slängde i mig en macka sen somnade jag, va riktigt trött och ögonen svullna. Är inte direkt nå piggare fast jag sovit i 2½ timme, men ska dra igång med bullbak snart, så kanske man piggnar till och en kaffe på det =)
Sen ska jag städa och duscha, är det jag ska pyssla med innan barnen kommer hem, sen ska vi gräva ur och skära pumpan så blir att sätta ljus i den =)
Ikväll kommer min älskade Jörgen och hans dotter och stannar heeela helgen, ska blir så skönt att ha dem här igen.
På lördag blir det fika hos mammsen, och barnkalas här hemma =)
Vi ska ha Halloween kalas, så ska försöka in till BR och handla kostymer idag eller imorgon med, sen på söndag åker vi 5 till Aqua Nova och plaskar och har kul! =)
Blir en bra helg det här, kommer nog inte att skriva något under helgen så vi hörs nästa vecka!

Kram på er alla!



Kommentarer
Postat av: Ewa Andersson

Ja mysigt gumman !

Så fin er pumpa !

Njut..vi ser fram emot att få er på kaffe..

2011-10-28 @ 21:42:05
URL: http://mammatillfem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0