Jag är här igen!

Ny blogg, nytt försök =)
Nu är jag iaf igång igen..
Men gudars skymning vilka tråkiga bloggdesigner man kunde välja mellan här då om man inte månadsbetalar =/
Kunde ju inte skapa en ny på blogspot eftersom jag redan har ett konto där, men bestämt mig för att starta en helt ny blogg, lämna allt gammalt bakom och börja om =)

Kan inte så mkt annat än att säga att jag är världens lyckligaste tjej, jag har 2 underbara barn som jag älskar mest i hela denna värld, och en underbar karl som jag aldrig vill leva utan, han är verkligen mannen med stort H, han gör mig lycklig, han får mig att skratta han är omtänksam och jag saknar honom varenda sekund! Vi är super kära i varandra och livet är bara toppen <3 Så har han en underbar dotter med som är en fin bonus på honom.

Är den lyckligaste kvinnan i världen!!!

Puss min fina familj <3



Kommentarer
Postat av: MissJitterbop

Fast man kan ha flera bloggar på samma konto på blogger ;)

2011-10-27 @ 06:42:01
URL: http://jitterbopbaby.blogspot.com
Postat av: Josefin

Jaha =) Jaja men nu får det bli här ;)

2011-10-27 @ 10:07:56
URL: http://rocknrollsweetheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0