12 April

Grattis till min älskade storebror som fyller 30 år idag! =) Ska åka på hans 50/60 tals fest och fira han till helgen <3
Och grattis till bästa Jasmine och Tobbe som fick sin son igår <3 Längtar tills man får se och hålla den lilla krabaten =)

Sitter och lyssnar på Elvis Presley och funderar <3

Annars idag har det vart en sån där helt vanlig vardag, lite väl dryg ;)
Har städat hela lägenheten iaf, diskat, fixat mat, fick bli ungstekt falukorv, potatis och pepparrotssås idag, gott som bara den =) Tvättat och vikt tvätt och gått till bibblan med barnen =)
Skönt att ha allt gjort nu men fy satan så jädra ont jag har, är praktiskt taget orörlig och jag kan knappt gå =( Måste vara foglossning?
Det har låst sig i min svank nu, smärtsamt...
Ska bara ta det lugnt sen när barnen lagt sig, karln jobbar till 21.30 ikväll med.

Lägger upp en bild från bibblan idag, så ser ni barnens nya fina jackor med =) Perfekta på våren och vattentäta med =)

Ha det så bra alla <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0