19 April

Idag tog jag och mannen och sov ett bra tag mest barnen var i skolan, skönt!
Sen var det fullt upp med handling, handlade nya hjälmar till Theodor och My för att dom behövde det, sen en keps till Theodor, mat, bakgrejor, massa till fikat på lördag, älskling köpte hårfärg (han ska bli blond) och så har vi gått promenad, gjort pannkakor, diskat och duschat barn. Jo och så köpte vi hörselskydd för i mon ska My, Tuva och Jörgen gå på Eric Saade konsert ;) Gud va tjejerna längtar! Hade vart kul att se deras glädje men jag ska istället mysa med min son och ta honom på bio så får vi egen tid sen slipper jag höga ljud för magen och stå länge =)

Nu först börjar kvällen bli lugn ;)
Har proppat i mig lite chips och cola och nu ska jag bara lata mig i soffan innan det blir sängen.
Jörgen jobbar 7-15 i mon, så jag som sjussar och hämtar barn i skolan <3

Kram alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0