Älskade barn <3

Inte mkt till sömn blev det inatt, men en dusch gjorde så man vaknade till iaf =)
Sen var det disk och dammsuga innan vi drog till Hofors för att hämta hem mina små älsklingar <3 Helt underbart att ha dem hemma igen, har verkligen saknat dem varje sekund <3
Så vi har lekt, My har trollat för mig, sen hjälpte jag henne att skicka efter 2 eric saade skivor som hon samlat ihop till =) Barnen har badat och duschat, vi har ätit och haft chips mys, kramats en hel massa och barnen visade att dom hade gjort så fina presenter till mig som jag ska få när jag fyller år <3 Älskade ungar <3 Sen vart det massage innan dom skulle sova.

Älskar er nå så fruktansvärt mkt Theodor och My <3

Nu blir det nattmacka för mig sen får de nog bli sängen =)

Kram!

Här kommer en bild på trolleri damen =) Och en från förut på Theodor <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0