Det börjar bli tight nu =)

Var en ganska lugn och skön morgon i morse, förutom att kattfan har bajs i pälsen hela tiden, usch, hon är lös i magen, så hon har fått vara ute nu heeeela natta.
Så är hon riktigt höggravid nu ;) Får se när de kikar ut nå små knattar.
Bröt ihop igår på kattbajs och damm, och ont som fan hade jag efter en hel dag av städning.

Tog iaf och badade och duschade alla barnen i morse, sen har dom lekt och spelat dator, vi tog och lyxade till det med tacos till lunch och nu är barnen ute och leker =)

Sitter och tänker på hur mkt nya kläder jag skulle behöva för nu sitter inte kläderna bra, allt börjar sitta åt för hårt eller bli för smått, så det är inte många plagg jag har att välja på i garderoben just nu iaf :( Tråkigt i mon när man ska på fest och allt och har inget fint att ha på sig....suck.
Skulle verkligen behöva minst ett par till byxor, några linnen eller toppar, trosor och en till bh. Och gärna en tjocktröja med =) Sånna älskar jag att gå i.
Tror vi åker och sover över hos mami ikväll, jag, Jörgen och mina  två barn. Tuva ska till sin mamma.

Nu ropar disken på mig =)

My´s nya skivor kom på posten idag = Tok lycklig tjej =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0