Fett & Flottigt!

Det har vart en lång vecka, har vart så sjukt trött, tidiga mornar, sena kvällar/nätter och ibland vakna nätter så även om jag inte arbetar nu så njuter jag av att helgen börjar nu! Långhelg dessutom! Barnen går inte i skolan förns onsdag nästa vecka ;) Och på sön-tis åker jag & barnen till min älskade mamma, ska bli mysigt <3
Jörgen är ledig under helgen med, så massa mys får det bli. Tuva åker till Grekland med sin mamma på söndag med.

Igår trodde jag att mina magsmärtor skulle ta död på mig! Hade sammandragningar och skit ont i magen från jag vaknade, och det höll i sig hela dagen, kvällen och natten med bara korta uppehåll.
Skit jobbigt! Och sura uppstötningar & kräktes en gång med, kan vara min tarmsjukdom, vi får se.
Städdag & tvättdag hade vi igår med, så skönt att ha de gjort =)
Idag tänkte jag sova när barnen var i skolan men hann inte så mkt mer än att slummra till en stund innan jag fick hämta My för hon hade ont i magen. Pluttan <3 Men hon sa ganska snart att de gick över så var inget allvarligt <3 =)
Sen diskat en massa, myst med My, hämtat Tuva & Theodor i skolan, inväntat mannen sen drog vi till Sibylla och käkade mat, flottigt som fan....va inge höjdar hamburgare tyckte jag, eftersom de var så mkt dressing som mer liknade majonäs i och massa fett och flott som bara rann ur burgaren...men men...va lite gott iaf, jag älskar ju skräpmat ;)
Handlat, nu är älsking ute med en som han är kontaktperson åt, jag har setat och ritat och målat en massa med barnen, sen blir det fredagsmys med hela familjen ;) Vi kör på glass & kolasås ikväll, mums =)

Ha en fin helg alla!

Kattungarna växer, en är mindre än den andra bara, men dom är såååå söta <3



Så har jag klickat hem 2 par nya ikonpluggar till öronen =) För lite presentpengar jag fick, så blir ingen töjning just nu iaf =)
Vill ha nå nytt nu än tunnlarna ett tag känner jag, kul att variera lite ;) Slänger upp bilder på dem när dom kommit sen.



Dessutom är jag i vecka 25 nu!! =) åh nu börjar tiden gå fort, vi var hos barnmorskan den 24:e och lyssnade på hjärtat, mätte magen och kollade vikten. Bara 15 veckor kvar nu tills vi blir 6 personer i familjen =) <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0