Flyttstädning

Helgen har vart så där. Men vart iaf fredagsmys med barnen och så, lördag bestod av flyttstädning i Gustafs, så sjukt tråkigt och drygt så jag ville bara sätta mig och böla, och magen tog i överallt och hur mkt man än gnodde och fixa så tyckte jag ändå de fanns skit kvar.
Imon är besiktning och jag väntar på domen...tror jag kommer få ersätta en del som är slitet och så men de visar sig..
Men var iaf mysigt att träffa mamma och dom under våra matpauser, blev bjudna på mat där 2 ggr under dagen och smörgås och kaffe =) Blev saltsill, potatis och löksås sen pizza till kvällen, mums <3 Underbara mamma <3
Sen kom vi hem sent, hämtade Tuva, hyrde film som vi lovat Theodor, Kung Fu Panda 2 blev det =) Underbart var det att få duscha när man kom hem med.
Så massa godis på de.

Annars så har det vart si och så hade kunnat vart bättre men men...

Här är bild på barnens skor vi köpte föressten, men nu är dom ju använda en del ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0