Hos mor.

Efter en dusch, mys med mina älsklingar och lite mat idag så åkte jag och barnen mot mammsen och vi stannar tills tisdagen.
Mysigt att vara här och vi har saknat dem, men saknar min man med så fort jag är i från honom =( <3 Får pussa massor på han när jag kommer hem sen <3

Idag kom min mormor, morfar och mammas farmor hit med massa gott fika straxs efter att vi kommit, sen fick de bli en god kebab som mat ;) Yummi!
My har lekt hela dagen med sin bästis Lovisa, dom saknar varandra verkligen och har så roligt ihop men det är tur iaf att barnens mormor bor här så dom kan träffas ibland ändå <3

Ska snart ta min onda armvärk och gå och sova.
Jasmine, Tobias och Leon kommer hit och hälsar på i mon =) Sen blir det majbrasan vid gammla skolan här till kvällen med mammsen och barnen.

Ha en fin Valborg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0