Kalas & Bildbomb!

Ifredags så bakade jag bullar mest barnen var i skolan, sen på em vart det thaimat till mig och älskling och pizza till barnen, vi firade ju ändå att vi hade vart ett par i 6 månader =)
Sen skulle tjejerna och Jörgen i väg på Eric Saade konsert, dom var helt lyriska =) haha. Och jag och Theodor skulle ha mamma & son tid och gå på bio men eftersom det inte gick nån film som han ville se då så får vi ta det en annan dag, så istället fick det bli massa godis och hyra film. Megamind valde han ;) Va skönt att bara vara vi med, är så sällan så <3
Precis när Jörgen och tjejerna kom från konserten så hade Cindy börjat krysta så vi bar ner henne till lådan som vi gjort i ordning till henne så klappade jag henne massa och satt hos henne och strök henne på magen, och den sena kvällen så vart hon 2 barns mamma =) Den 20 april 2012, 2 små söta kattungar, svarta, en har vita tassar och vitt under haka och mage med, vad jag sett, kanske båda? Får kika senare vad det är för filurer =) Underbart söta är dom iaf och är så stolt över min Cindy Lou, och jag ska pyssla om henne massor eftersom hon inte har nån pappa till barnen som finns där ;) hehe snäll som man är ;)
Å så bestämde älskling sig för att bli blond med =)

Igår (lördag) kom mina nära och kära, mamma, Kjell, Oliver, Mormor & Morfar, Pappa, Tobias, Annica & Idun och Sebastian för att fira min 26 års dag & Tobbes 30 års dag i efterskott =) <3
Va så trevligt att ha alla här och fikat tyckte dom om och det gick åt så bara bra de ;)
Hade bakat bullar, sockerkakor och 2 tårtor sen hade Tobbe med massa kakor med =)
Så fick jag fina kort, pengar och ett presentkort på Fetto Tatto =D Gud va bra, precis vad jag ville ha! Nu ska jag bara tänka efter vad jag ska göra. Har några idér iaf, och ska göra på ett ben eftersom det verkligen behövs lite färg där =) Hade hoppats på innan sommarn men får se om de hinns med =)

När alla utom mamma, Kjell och Oliver åkt hem så bjöd mamma mig på thaimat =) <3 Gud så gott, trots att jag åt det dagen innan med ;) Sku faktiskt ärligt kunna leva på det, muuuums!
Så fixade vi mat åt barnen, fick hjälp av mamma och diska och sen vart de Fia spel, tv och lite godis innan dom också skulle åka hem.
Är så skönt att ha dem här <3 Saknar dem <3

Tack alla underbara för allt jag fått och att ni kom <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0