Lördag!

Idag så har vi gått på en skön prommis i solen här i Rättvik =) Snacka om att man saknat solen!
Sen har barnen lekt en massa både ute och inne.
Sen gjorde jag ungstekt falukorv, potatis och pepparrotssås, smakade riktigt bra ;)
Vi har handlat hem massa godis till kvällen och Tuva har åkt till sin mor eftersom dom ska till Grekland i möru.

Har iaf precis diskat och barnen är i väg till lekparken med Jörgen en sväng.
Blir bara massa mys med dem ikväll <3

Hoppas alla har en toppen helg! Imon far jag till mor min och stannar där tills tisdagen och så ska jag träffa bästa Jasmine och hennes lilla Leon <3 Åh så mysigt!!!

Bild från idag =) <3 <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0