On the road again

Idag är det långfredag, vaknade av en jävla huvudvärk, så fick alvedon och frukost på sängen av min älskling <3 Han är så omtänksam <3
Sen tog jag en dusch och gjorde mig och barnen klara sen var det dags att åka.. åkte först och hämtade Jasmine i Borlänge som skulle va lite sällskap under resan, sen till mamma och åt lite mat i Gustafs och lämna min lillebror som sovit hos oss i 2 nätter , innan vi for till Sala för att lämna barnen till deras far, dom ska vara hos sin farmor ända tills tisdag <3 Saknar dem redan <3 Men jag ska passa på att vila, vila, vila hoppas jag =)
Sen drog vi direkt till Säter och käkade pizza och snackade skit, jag och Jasmine =) Vidare till mamma igen och snacka lite sen började jag hemfärden mot Rättvik igen.
Minst 30 mil har jag kört idag och det känns i min rumpa och rygg vill jag lova och trött är jag....gääääsp!
Är så tomt här hemma. Men mannen kommer iaf hem från jobbet 22.30, då ska jag mysa massor med honom <3
Har inga planer alls för resten av helgen, mannen ska jobba och jag får väl röja här hemma.

Ha en fin kväll & helg alla <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0