Påsk middag!

Idag när jag vaknade hade jag döds ont i ryggen, så låg kvar till strax efter tio i sängen och snoozade ;)
Sen upp och slänga i hop en sockerkaka, duscha, diska, sen kom min storebror, hans sambo och lilla Idun på besök <3
Gosade och bar på Idun då fick hon syn på min septumpiercing och fick tag i den, haha som tur va drog hon inte nå hårt och släppte fort =)
Sen när dom åkt drog jag på mig lite smink och åkte till min mormor & morfar i Blge där det var påskmiddag för släkten, min älskling jobbar dygn så han är inte hemma förns i mon em =( Gud va tomt det är utan han och barnen....kan höra en knappnål falla här hemma, på dagen går det ju att ordna med go rockabilly musik iaf ;)
Är iaf proppmätt och va jätte kul att träffa alla och mammsen och dom, och god mat och gott fika efteråt =)
Kunde inte bestämma om jag sku sova hos mamma eller inte men åkte hem eftersom katten var inne, får sova hos mamma en annan dag, om inte annat så ska jag och barnen vara där under sista april iaf, då åker vi nog på sön fm redan och stannar till tisdagen =) <3 Blir mysigt!

Nu ska jag bara kika lite film och lata mig innan jag ska inta sängen, är så himla tråkigt att somna ensam bara =( Jag som älskade det förut och hatade att sova brevid nån, hahaha. Men nu är det andra bullar, jag vill inte vara utan Jörgen <3
Slänger ut några bilder från idag =)

Kram alla!


Vecka 22 är jag i nu =) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0