Påsk!

Är så sjukt trött hela tiden och vart det extra mkt dom sista dagarna. Va väl inge ovanligt tänker ni ;) Men jo mer än nånsin.
Somnat hela tiden och gäspar och ögonen svider.
Igår va en trevlig dag, mamma och gänget kom hit och vi bjöd dem på påskbord =) Gott och trevligt vart det, vart prinskorv, köttbullar, ägg, smörgås, potatis, sill, janssons, påskmust m.m. mums =) Min lillebror kikade också förbi en sväng =) <3
Sen vart det en lång kväll, har min minsta lillebror här med som ska sova här tills imon <3

Imorse va det upp tidigt igen, Jörgen skulle jobba och jag ta barnen till skolan, lillebror är hemma med mig, så får se vad vi ska ta och hitta på.
Annars blir det nog en ganska lugn dag idag, barnen ska nog gå påsk kärringar, My och Tuva tjuvstartade redan igår ;) Men dom fick mkt pengar och godis, sötungar <3

Kram & Glad Påsk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0