Regn, regn, regn...

Är så himla deprimerande väder ute, regn och grått...bläää...
Idag kom en gubbe och väckte mig med som skulle börja fixa med ett av våra badrum, hatar när det kommer folk innan man fått på sig riktiga kläder och gjort sig i ordning, men men =)
Är allmänt trött, yr och slut och svettas...=( Ska försöka kolla upp mitt järnvärde idag, oftast behöver man ju tillskott av det från v 20.
Och jag går in i vecka 23 i morgon =) Gud va fort det går. Älskar att känna han sparka där inne och växa, älskade lilla gubben <3

Har iaf nyss lunchat med barnen och diskat, väntar på att mannen ska komma hem sen ska jag på ett möte om att bli kontaktperson, sen blir de ner på samhället och köpa regnkläder och gympaskor till barnen.

Kram så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0