Snö =(

Där fick jag för att jag utalde mig om att våren äntligen var här, har vart kallt och snö och hagel ett par dagar nu =( Blääää! Hoppas det försvinner snart iaf!

Igår var det storstädning för hela slanten, diskade, piskade mattor, dammade, gjorde rent toaletter, handfat och badkar, dammsög och skurade.
Sen var jag heeelt slut och satan va det kändes i ryggen.
Men hjärtat fixade lasange mest jag stod i duschen, sen duschade barnen och efter det blev det att kika på Familjen Annorlunda =)
När barnen var lagda och hade somnat så fick jag ryggmassage, dock så börjar de bli obehagligt när man ska sitta och få den, för gör nästan mer ont då..
Sen smörjer vi mage och bröst varje kväll med en havandeskapsolja som är bra både mot bristningar och att de kliar, så är det mysigt med. I vilket fall som helst så syntes barnets sparkar oxh rörelser tydligt utanpå magen! =) Gud va mysigt <3 Måste ha växt mkt på sistone för nu börjar det bli sparkar och inte några puffar längre =)

Ska snart ta en dusch sen iväg till säter och lämna in papper och mina nycklar, sen vidare till gyn i borlänge =/ Dom ska kolla upp mina cellförändringar.
Usch gillas inte...

Men kanske hörs senare =)

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0