Välkommen vår..IGEN.

Efter 2 dagar med regn, snö, slask och kyla så är våren och värmen här igen och jag hoppas den stannar nu!
Igår och idag har jag haft städdag så nu är allt klart iaf, gud så skönt, så slipper man sånt tråk under helgen med.
Till helgen kommer släktingarna på fika hit och ska fira mig och min bror =) Trevligt!

Barnen är ute och leker nu och jag lyssnar på massa härlig rockabilly efter en skön dusch =) Sen så ska Tuva till sin mamma vid fyra så tror jag ska ta en promenix med barnen och kanske gå till bibblan med, bara det onda kan släppa nångång.
Sen lite mat på det och annars blir det bara lugnt idag/ikväll.

Ha en fin dag alla <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0