<3 6 år av saknad <3

19 Augusti har kommit igen och nu är det 6 år sedan min bror lämnade oss i stor sorg och saknad =( <3 Vi undrar och frågar oss fortfarande varför men vi kommer aldrig få svar på den frågan.
Saknar han så, en underbar bror, morbror och son <3
Älskar dig Emil och hoppas vi ses sen när min tid här är ute.
Hoppas du vakar över oss alla <3
 
*Kramar*
 
Vår son ska iaf få heta Emil i mellannamn, det har jag tänkt ända från början när vi fick veta.
Jag och Jörgen väljer ett mellan namn var och tilltalsnamnet tillsammans, så hans mellan namn kommer iaf att vara Emil & Lo <3
 
Annars idag så blir det ganska lugnt, 2 av Jörgens kompisar kommer på kaffe, Tuva kommer hit ikväll efter en helg med sin mamma och camping och i morgon börjar skolorna igen, gud va sommarn gick fort. Har varit så skönt att vart ledig med barnen och att dom har kunnat vara hemma hela sommaren <3 Kommer bli en rejäl omställning nu känner jag =) Men att hösten kommer gör mig inget för nu väntar vi vår lilla son som kan komma närsomhelst. Ska bli så underbart! Är 4 dagar över tiden idag. Hoppas på att slippa gå över 16 eller 14 dagar som med dom andra iaf.
 
Nu får det bli att diska lite sen ta en dusch!
 
Ha det!
 
Vår Emil <3
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0