<3 Beräknad förlossning <3

Så var dagen här som vi väntat på så läääänge. 15/8-12 <3 =) Beräknad förlossnings dag är här, men inget har hänt ännu och det trodde jag inte heller ;) Men är så skönt att det inte finns något att räkna ner mera, nu är alla månader/veckor/dagar räknade, nu kan vi bara vänta på att bebisen ska bli redo att komma ut <3 Han är mer än välkommen nu ;)
Det enda som jag känner är att jag har rätt starka sammandragningar, dom gör inte ont, men trycker och spänner ordentligt neråt. Känner så tydligt när det kommer en och magen är stenhård och står rätt ut =)
En förberedelse för bebisen som pressar sig neråt mer och mer.

Annars idag så har vi städat och tvättat lite, bebiskläderna från ellos kom idag med så dom är tvättade och hänger nu på tork =) Så fick det bli ugnstekt falukorv, potatis och vitsås. Gott det ;)
Gått en kvällsprommis och duschat barn, nu ska My få sova i Theodors rum i natt, får se hur det går =) Men dom har velat så länge så då fick dom göra det nu när ändå inte Tuva är hemma.
 
Nu ska jag och mina svullna, onda fötter lägga oss i soffan och glo lite tv =)
 
Ha en bra kväll folk!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0