<3 Sixx am <3

There´s no need to be ashamed, Cause they don´t even know you, All they see is scars, They don´t see the angel living in your heart...Let them find the real you Buried deep within, Let them know with all you´ve got, that you are not your skin. //♥ Sixx am-Skin. ♥
 

Sitter och lyssnar på Sixx am, så bra <3 Nikki Sixx kan verkligen det där med att skriva låtar och bra texter, som handlar om något, som berör och betyder.
Det är svårt att förstå att han lever idag med tanke på allt han vart med om...han är hur som helst en stor idol för mig.
 
Igår var vi på spec mvc i Falun och fick se bebis på ultraljud, hade en barsk och sur barnmorska och en allmänt dålig dag, men att se honom och höra att allt såg bra ut och att han mådde bra värmde mammahjärtat <3
Hon gjorde viktuppskattning på lillgubben till 3950 gram, + eller - 10% =) Jag tror han väger över fyra kilo jag ;)

Längtar nå så fruktansvärt efter honom och nu börjar det bli jobbigt att gå över tiden...jag är på +13 idag....vi ska tillbaka på spec mvc på torsdag för en ny bedömmning då är jag i vecka 42+0 =/ Jag hoppas han vill komma före det och jag hoppas på att slippa bli igångsatt sen...
 
Sen var vi iaf förbi mamma och käkade köttfärsås och spagetti, träffade också min mormor och morfar <3
 
Idag har jag försökt vilat men bara blivit störd av rörmokarna som är här och springer. Jag är så sjukt trött på dem nu jag är sjukt trött på att städa efter dem hela tiden, nu vill jag bara ha lugn och ro och att bebis ska komma <3
Barnen kommer snart hem från skolan så då ska jag duscha Tuva sen ska jag städa badrummen och duscha själv.
Så får vi se vad som händer sen, älskling slutar kl 15.
 
Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0