BF+10

Idag är jag inne på +10 dagen, tror någon har det bra i magen ;) Men jag har gissat på +12. Trodde det var i mon sön, men det är ju på måndag de =) sön, mån el tis kommer han, det är jag säker på ;) <3
 
Igår så städade vi hela lägenheten, gud så jobbigt det var och vilka hemska foglossningssmärtor man får på köpet..
Vart iaf grymt besviken när vi har fått lovat att badrummet skulle vara klart här tors el fre, sen kom rörmokaren igår tio i fyra och sa att nej, jag kommer på måndag igen för jag måste täta ett hål i taket och skruva fast några saker, och toan kan ni inte använda för den är limmad....
SUCK! Där står badrummet ofärdigt och skitigt!!!!! Hade velat ha städat och gjort fint till bebisen kommer och slippa ha hit rörmokaren igen som springer runt och lortar ner....gah!
 
Älskling gjorde sin första dag efter semester på jobbet igår, jobbigt att vara utan han, vi trodde ju att han skulle va föräldraledig vid den här tiden och slippa gå tillbaka till jobbet ;) Så hela helgen jobbar han och jag är hemma med de 3 små grisarna =)  <3<3<3 eller fyra med bebis också ;) <3.
Vi tog iaf och myste med glass & chokladsås igår, fick bli det istället för massa chips =)
 
Tråkväder är det ute idag med, vet inte alls vad vi ska hitta på, barnen myser i soffan till en film nu iaf, jag har diskat och ska snart ta en dusch.
Sen på em åker vi till gustafs en sväng och långmora, barnen vill träffa sin farmor och pappa mest dom är där.
 
Ha en bra lördag alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0