BF+3

Igår var vi till mamma och hälsade på, va så mysigt att komma dit igen och träffa dem, sen hade hon bakat kladdkaka som jag önskat =) Mums! Och så blev vi bjudna på jätte god köttfärslimpa, potatis, morötter, lingonsylt och sås, smakade ljuvligt, också ett önskemål från mig ;) haha.
Så kunde barnen leka med sina bästa kompisar där och vi vuxna hade trevligt och skrattade och pratade och så kom min mormor & morfar förbi med <3
På hemvägen fick barnen en varsin happy meal istället för att vi inte han med nå fredagsmys, sen var dom hungriga, sen åkte vi till min älskade bror, fick va lite ensam där vid graven och prata lite med honom och skänka honom några fina tankar <3
På söndag är det 6 år sedan han lämnade oss =( <3
*Saknar dig så Emil*
 
Bebisen ska iaf få ha Emil som 1 av sina mellannamn <3 Det var en självklarhet för mig <3
 
Efter vi vart vid graven så blev det att handla på Ica Maxi, lite nödvändigheter som behövs.
Sen hemmåt.
 
Idag har det vart en riktig trök dag, grått och regningt ute och man får inte lust att göra nåntong =( Pappa och Erland kom iaf förbi på en kaffe, sen har vi lagat mat, diskat, dammsugit och duschat.
Barnen är med Jörgen i tvätthallen och tvättar bilen, dom kommer väl snart och då ska jag börja med middagen, är tok hungrig =) Får bli fiskgratäng som innehåller cream fraice, senap, hackad persilja, vitlök, salt, peppar och västerbottenost, MUMS! Så potatis till det =)
Så ska barnen få duscha med, sen blir det lördagsmys med godis och tv =)
 
Är 3:e dagen över tiden nu, vill så gärna träffa bebisen och att han ska komma till vår familj nu! Men han verkar ha det så bra där inne att han tänkt stanna ett par dagar till ;) <3
Vi längtar efter dig iaf lilla gubben <3
 
Ha en fin lördag alla!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0