Klibbigt!

Usch vilken äcklig värme det vart idag, är allides kvavt och luften står still, bläää...blev iaf att diska och städa badrummen idag efter frukost, sen en lång dusch på det!
Ska städa resten tillsammans i morgon, Jörgen brukar numera få dammsuga då jag får så jävla ont av det i ryggen och bäckenet.
Annars så har barnen och Jörgen vart i väg till Siljan och badat, detta fick nog bli sista gången ute för i år, är ju inget toppväder och inte så varmt i vattnet längre.
Jag försökte att sova när dom var borta men det var rent ut sagt omöjligt, för varmt, så varmt att kläderna klistrar sig på kroppen....huuuua...
Sov så himla dåligt inatt, fast det är ju inge ovanligt numera, somnar inte förns 2-2.30 sen vaknar hela tiden, är extremt lättväckt, kissnödig och hittar ingen sovställning som är bekväm, sover på en sida nätterna igenom när jag inte vaknar och vrider och vänder.
Och det medför massa ont i rygg och nacke. Vaknade inatt vid 4.30 med världens magvärk, tänkte om de nästan var nått på G men det släppte och jag somnade om till slut.
Nu är barnen duschade också och vi ska fixa lite mat.
I brist på fantasi och hungriga barn så blir det strips och grillkorv här hemma. Ingen topp middag direkt =/
Sen får det bli en promenad.
 
Slänger in ett kort på min fina man <3 Älskar han så <3 Och han är så underbar mot mig hela tiden, trots mina hormoner som svänger hit och dit och allt =) <3

Älskar dig så Jörgen, livet vore inte detsamma utan dig <3
 



Kommentarer
Postat av: MissJitterbop

Glad jag är för din skull, att du har hittat riktigt kärlek :D

2012-08-13 @ 17:51:46
URL: http://jitterbopbaby.blogspot.com
Postat av: Josefin

Tack och detsamma tjejen =) <3

2012-08-13 @ 20:48:47
URL: http://rocknrollsweetheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0