Mvc

Idag var vi till BM, förhoppningsvis för sista gången, men det tvivlar jag på ;)
Allt var iaf bra.
Theodor fick hjälpa bm att mäta och så fick han hålla hjärtmaskinen och lyssna på bebisen! =) Min duktiga kille, han tyckte nog det var jätte häftigt =) Eller mätningen sen hjälpte både My och Theodor till med =) Det är så roligt att barnen är nyfikna och engagerade <3
Mitt blodtryck låg på 130/80 och magmåttet var 37 cm.
Läste min dagbok från jag väntade Theodor och samma dag som jag var i idag, alltså 39+5 läste jag om i dagboken, då hade jag också vart hos bm och haft exakt samma magmått =) 37 cm, häftigt! Ännu häftigare när Theodor var själv med och mätte, och att han låg däri och blev mätt för 9 år sen ;) haha <3
Vi fick iaf en tid igen nästa torsdag, om ca 9 dagar, hoppas verkligen inte jag behöver gå dit då, utan att vi har vår lilla prins här då <3 =)
Beräknad förlossning är iaf i mon <3 15/8-12 <3 Men jag tror inte att särskillt många barn födds på bf, men då är iaf alla månader/veckor/dagar räknade, då går man in på övertid och bebisen kan komma när som helst, när man minst anar =)
 
Annars så har vi städat idag, eller ja vi håller på för fullt. Har vart lite utdraget över hela dagen, dryyygt....gillar inte att städa hela dagarna, hinner inget annat, men vi har satt upp lite tavlor, städat under trappen och rensat lite kartonger och så med, så har vart massa annat också.
 
Ska ta och slänga ihop lite köttbullar & makaroner nu, snabbt och enkelt när man städar. Så är det dammsugningen kvar som älsklingen håller på med nu, sen disk och skura golv, sen ska vi duscha, sen kanske vi hinner med en kvällsprommis med =)
 
Sov som vanligt skitdåligt inatt, är först framåt morgon timmarna jag kan somna ett tag när jag är så trött att jag bara däckar, annars vrider jag och vänder och får ont och dåligt med luft.
Så ska bli skönt att sova sen.
 
Kram så länge!!



Kommentarer
Postat av: Ewa Andersson

Theodor och My med till mvc va kul !! Härligt Theodor fick mäta,hjälpa,vara med..och My med,de behöver få va de..och att han själv hade samma mått i din mage samma vecka..häftigast ju jag hört om det..söta - bra de fick va med

kram

2012-08-18 @ 18:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0