Mys dag

Igår var det riktigt skit väder och vi bestämde oss för att åka hem till mamma och hälsa på. Hon bjöd på super god mat (önskad från mig ;) ) Saltsill, potatis och löksås, åh måste va det godaste som finns!! =)
Så fika och glass. Va mysigt att få träffa dem igen, och Theodor kunde leka en stund med Axel och My med Lovisa, så det var en bra dag.
Sen svängde vi förbi maxi på hemvägen, Theodor och Tuva behövde gummistövlar, men fanns ej i Theos stlk så vi får fixa åt han sen, innan skolan iaf, kan ju behövas då =)
Vi köpte även en bok som vi ska skriva lite i om hur jag och Jörgen träffades och om denna graviditet så kan "bebisen" läsa det sen när han blir äldre =) Som en liten gravid dagbok fast lite mer sammanfattad <3

På kvällen när barnen lagt sig så myste jag och Jörgen ner oss i soffan med lite chips, cola och kikade på några SOA avsnitt, vi hittade på skivan med säsong 2 här =) Vill jätte gärna ha de andra säsongerna med!!! Nån som har eller kan bränna??
 
Är förövrigt sjukt trött, sover mkt, men antar att det är nån sorts laddning för att man ska orka med förlossning och vakna nätter snart ;)
 
Idag är det tvätt dag, jag har diskat och ska ta och hoppa in i duschen, sen blir det lunch, får bli spagetti och köttfärsås =) Sen i väg ut och gå och förbi bibblan och låna lite böcker.
Är inget toppväder idag heller men det regnar iaf inte, sen är jag bara glad över om det är lite mulet och svalt ute ;)
 
Är 7 dagar kvar till BF idag <3 En vecka <3 Åh vad jag längtar efter dig lilla gubben, allt är klart, det är bara du som fattas nu <3
Imon går jag in i vecka 40 <3 Sista veckan =) Fast jag om nån vet ju att man kan lika gärna få gå till vecka 42-43 med ;) Men hoppas lillen vill komma ut till oss lite tidigare. Här kommer en fin dikt till dig lilla hjärtat som jag fann på internet <3
 
”Lilla du där inne
Jag undrar så vem du är
Att jag vet så lite om dig
Fast du redan är här

Är det dina tår jag känner?
Är det ditt hjärta jag hör slå?
Är det sant
att du har ögon och naglar
och en mage att pussa på?

Jag vet så lite om dig
Fast du redan är här
Men jag älskar dig som tokig
vem du än är… ”
 
//Ha en fin dag nu alla!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0